sábado, 26 de marzo de 2011

Xa nola armou outra vez o arbitro

Despois dun gran partido contra un rival bastante superior e logo de ir gañando case todo o partido a falta de 27 segundos o arbitro fíxonos un fillo de madeira outra vez.
Vamos a ver se esplico o que pasou, cando faltaban 30 segundos para o final fixemos unha falta fora da area, e como ó faria calquera o que neses casos se soe facer é perder tempo, pero o mesa parou o tempo a falta de 27'' (sen que o arbitro o ordenara, cousa nunca vista), e despois de dous minutos co tempo parado sacouse a falta xogando o rival con cinco xogadores de campo e mais o porteiro, e dicir, SEIS XOGADORES, e por se non fose dabondo o tempo seguia parado asi que o gol non foi marcado durante o tempo de xogo.
Creo que non teño que dicir que ese foi o gol da victoria para CP Bonxe.


C. Rábade FS vs CP Bonxe: 5 - 6

No hay comentarios:

Publicar un comentario